S2, A14: Matthew Keller, Neals fängslade rival, kontaktar Neal och Peter med information om en förfalskare. I utbyte vill Keller att hans förflyttning till ett säkerhetsfängelse ska stoppas. Det hela visar sig vara ett försök att kidnappa Peter för att pressa FBI på pengar. Då Peters liv svävar i fara blir Neal tvungen att förhandla med Kellers före detta fiende.