Peeler? I Hardly Knew Her
S11, A19: En man med minnesförlust, orsakat av ett skott, får Jones och Medavoy att ta till okonventionella sätt att sätt dit gärningsmannen. En man som Sipowicz satte dit för tjugofem år sedan för våldtäkten och mordet på en 12-årig flicka sätts på fri fot efter att DNA-bevis har frikänt honom. Ortiz och Ronson spränger en fruktansvärd verksamhet som bedriver prostitution med barn.