Walker Texas Ranger Pengar styr
S6, A15: För att förhindra en möjlig gisslansituation blir CD säkerhetschef och Walker och Alex går under täckmantel som gift par på en exklusiv semesteranläggning där gästerna är några av världens rikaste män.