Smallville Phantom
S6, A22: Efter att Clark fått veta att Lionel sa till Lana att han skulle döda Clark om hon inte gifte sig med Lex ger han sig ut för att tysta Lionel en gång för alla. Lana talar om för Lex att hon tänker lämna honom.