This Is Us Pilgrim Rick
S1, A8: En oväntad omväg avbryter Jack, Rebecca och barnens tur till deras traditionella tacksägelsemiddag. Kate tar livsavgörande beslut och Olivia hänger med Kevin till Randalls hus och Randall får reda på en hjärtslitande hemlighet.