Nashville Pilot
S1, A1: Rayna blir upprörd när hennes skivbolag ber henne turnera som öppningsakt för en populär nykomling; Raynas far, Lamar, struntar i vad hon tycker och stöttar hennes man som kandiderar till borgmästare i Nashville.