Mozart in the Jungle Pilotavsnitt
S1, A1: En ny originalserie från Amazon: Det som händer bakom symfoniorkesterns kulisser är lika fängslande som det som sker på scenen. Skapad av Paul Weitz (About a Boy), Roman Coppola (The Darjeeling Limited), och Jason Schwartzman (Rushmore). Den dristige nye maestron Rodrigo (Gael Garcia Bernal) rör upp känslor och unga oboespelaren Hailey (Lola Kirke) hoppas få sin stora chans.