Fresh Off The Boat Pilot
S1, A1: Året är 1995. Den 11-åriga hip-hop-älsklaren Eddie Huang har just flyttat med sin familj från Chinatown i Washington DC till Orlando. De upptäcker snart att livet levs väldigt annorlunda där. Orlando har inte ens en Chinatown - om du inte räknar Huang-huset.