S1, A1: På sin första dag som praktikant står en idealistisk Dr. Devon Pravesh inför sjukvårdens hårda verklighet, när dr. Conrad Hawkins, tredjeårselev, tar honom under sina vingar och lär ut sina okonventionella metoder för att behandla patienter.