S1, A1: Jim, en nyskild pappa, råkar ut för en olycka med sin dotters älskade guldfisk och måste motvilligt söka hjälp hos sin exfru och hennes nya pojkvän, vilket fördjupar banden i deras fortfarande okonventionella föräldraskap.