Extended Family
Efter en vänskaplig skilsmässa bestämmer sig Jim och Julia för att fortsätta uppfostra sina barn i familjehemmet och turas om med vem som får bo hos dem.
Jim, en nyskild pappa, råkar ut för en olycka med sin dotters älskade guldfisk och måste motvilligt söka hjälp hos sin exfru och hennes nya pojkvän, vilket fördjupar banden i deras fortfarande okonventionella föräldraskap.
Julias oro över Jimmys besatthet av ett våldsamt videospel leder till överraskande disciplinära åtgärder.
Julia, som vill ha mer egentid med fästmannen Trey och hoppas kunna skapa mer utrymme för deras spirande relation, tar på sig att hitta en ny flickvän åt Jim.
När Treys höga profil får honom att slippa fortkörningsböter oroar sig Julia och Jim för vad det sänder för budskap till deras barn, vilket får Trey att medvetet försöka få en ny bot.