Parks And Recreation Pilot
S1, A1: Seriepremiär - Gör min grop till en park - Från de Emmyvinnande verkställande producenterna av "The Office" kommer en ny ”mockumentary” som tar en titt på kommunpolitikens spännande värld. Dokumentärkamerorna följer Leslie Knope (Amy Poehler), en byråkrat på mellannivå i park- och friluftsavdelningen i Pawnee, Indiana. I ett försök att försköna sin stad tar Leslie sig an något som borde vara...