Smallville Pilot
S1, A1: Den tonårige Clark Kent måste handskas med sina spirande superkrafter och sin kärlek till klasskamraten Lana Lang. Clark blir vän med Lex Luthor och sätter stopp för en hämndlysten tidigare elev.