The Irrational Pilot
S1, A1: Alec Mercer, professor i beteendevetenskap, får i uppdrag att utreda mordet på en mode-influencer, vars pojkvän har erkänt brottet. Mercer misstänker att det ligger mer bakom än vad ögat ser.