S1, A1: Det är tio år sedan de gick ut high school, och kompisarna diskuterar för- och nackdelarna med att gå på festen. Eric retar upp agenten Ari när han ber Vince att tacka nej till ett oläst manus. Turtle testar vad den nya vakthunden går för.