Entourage Play'n With Fire
S5, A11: När en viktig scen i Smokejumpers spelas in får Vince motsägelsefulla anvisningar från regissören Verner, och Ari och Dana Gordon får försöka släcka elden. Efter ett oväntat samtal har Turtle ett möte i smyg.