S3, A3: Vanessa är bekymrad över att Mandys pojkvän Kyle är ett hinder för att hon ska kunna delta i collegelivet. Därför uppmuntrar hon henne att gå med i hennes gamla kvinnoförening, vilket gör att Mandy måste välja mellan Kyle och hennes sociala liv.