Plundringen
S1, A5: Dag 6: Soorai - Mat från Gudomens staty Familjerna Shanmugam och Regina är ifrån sig. Obduktionsläkaren informerar dem att det är värre än väntat. Kothandaraman misstänker fabriksunderhållet. Sakkarai och Nandini låser upp Nilas sociala medieprofil. När Sakkarai får reda på mer om tonåringarna känner han sig desillusionerad. Nandini ställer en relevant fråga.