Rookie Blue Poison Pill
S4, A5: Efter ett problematiskt gripande sätts Andy och Marlo i karantän tillsammans. Under tiden arbetar 15:e Divisionen för att få bort kontaminerade droger från gatorna innan de får dödliga konsekvenser.