Young Sheldon Pongo Pygmaeus and a Culture That Encourages Spitting
S3, A7: Sheldon startar det första internetbråket och Missy står upp mot pojkarna i basebollaget. Mormor är bekymrad när George tillbringar tid med hennes nya pojkvän.