Modern Family Pool Party
S11, A4: Mitch och Cam hjälper Lily att övervinna hennes fruktan om att bära en baddräkt på en poolfest. Glorias nya praktikplats tar upp så mycket av hennes tid Jay börjar känna sig åsidosatt.