Elementary Possibility Two
S1, A17: Den förmögna vetenskapsmannen Samuel Hagan kontaktar Holmes eftersom han tror att han blivit förgiftad av en ärftlig sjukdom. Watson använder själv sina detektivkunskaper och utreder en skum kemtvätt.