Post and Prejudice
S3, A8: Joan och Evan tävlar mot varandra i Fort Marshalls årliga krigsspelövning. Haneens genomgår en lyckad operation, men eftersom hon kommer att behöva ytterligare behandling i Irak så ber Claudia Joy och Denise FRG att sponsra henne. Frank och Denise fortsätter att arbeta på sitt förhållande. Pamela ger en ung arméfru råd om att starta eget företag.