Rizzoli & Isles Post Mortem
S7, A4: En excentrisk postinspektör tror att mordet på en brevbärare är en del av en större konspiration. Angela griper in när Korsak ger Kiki (CHRISTINA CHANG) en dålig födelsedagspresent.