Messyness Power Purses
S2, A2: I ett rykande färskt avsnitt av Messyness rockar Nicole "Snooki," Tori Spelling, Adam Rippon och Teddy Ray den ultimata partyaccessoaren i 'Powerväskor', spelar över i 'Stor dramatik' och blir varse att 'Testikitslig' kostar kulor.