Soulmates Powerballaden om Caitlin Jones
S1, A6: Caitlin har väntat i åratal på att hitta sin själsfrände. Hennes dröm går i uppfyllelse när hennes själsfrände visar sig vara den stiliga läkaren Nathan. Men även om de är själsfränder frågar sig Caitlin om hon verkligen kan lita på honom.