Sabrina tonårshäxan Prelude to a Kiss
S4, A7: Sabrina har svårt att välja mellan Harveys fotbollsmatch och att hjälpa Josh studera till ett prov. Sabrinas fastrar Hilda och Zelda anställer pirater för att städa deras hus.