The Orville Pria
S1, A5: När besättningen hjälper ett strandat rymdskepp bjuder de in skeppets attraktiva kapten Pria att bo på Orville medan hennes skepp repareras. Ed blir betuttad i Orvilles nya gäst, men Kelly misstänker att allt inte är som det verkar. Samtidigt försöker Orville lära Isaac konsten att utföra ett practical joke, vilket leder till att Malloy förlorar en tumme.