S1, A4: Natti och Raphy är värdar för sina familjer i det nya huset när de landar i Miami för babyshowern. När paret får reda på att de ska få en flicka, börjar de inreda barnkammaren och prata om att föda barnet i Dominikanska republiken för att hedra både Raphys pappa och Nattis rötter. Men när Natti oväntat får värkar… ifrågasätts alla deras planer.