S5, A8: När Saras och hennes sons säkerhet hotas, tar Michael och Lincoln hjälp av Sheba och C-Note för att försöka fånga Poseidon. Samtidigt går Whip på ett separat uppdrag och T-Bag avslöjar en hemlighet.