The Walking Dead Promises Broken
S11, A7: Maggie och Elijah lär sig en ny överlevnadstaktik av Negan. Eugenes grupp rensar vandrare för att betala sina böter, medan Yumiko blir intervjuad för ett överklassjobb. Daryl får veta mer om Leah och Reapers. Gabriel stöter på en Guds man.