Q&A
S2, A5: Brody har fängslats än en gång, men den här gången på amerikansk mark. Carrie får spela andra fiolen efter sitt överilade beslut på hotellet medan Estes är upptagen med att sopa rent spåren efter sig för att hålla Jessica borta. Danas förhållande med Finn förändras från lättsamt till seriöst.