Detroiters Quick Rick Mahorn in Dearborn
S1, A10: Tim och Sam upptäcker att Chryslerchefen de körde på har ett eländigt liv. Efter ett inhopp i en reklamfilm vill Pistonslegendaren Rick Mahorn bli skådespelare. Med Jason Sudeikis, Rick Mahorn och Richard Karn.