Young Sheldon Quirky Eggheads and Texas Snow Globes
S3, A1: När dr Sturgis drabbats av ett nervsammanbrott är Mary orolig för att Sheldon ska gå en liknande väg. Georgie upptäcker att han har talang för försäljning i tredje säsongspremiären.