Walker Texas Ranger Räddade av nåd
S6, A14: Walker har hårt jobb framför sig när förrymda brottslingar inte bara tar två nunnor som gisslan utan också stöter på Alex och en grupp misshandlade kvinnor och hotar att döda dem om deras krav inte uppfylls.