S2, A15: Diane tvingas försvara Kurt när han stäms för en vittnesutsaga han tidigare givit. Under tiden upptäcker Eli att Wendy Scott Carr hade en illegal barnflicka som kan fungera som räddning för hans kampanj, men han förvånas över att han utvecklat känslor för barnflickan Natalie (America Ferrara). Alicia har svårt att acceptera Graces nya livsstil, nämligen Gud.