Commando Missions Raincoat Operation
S1, A4: Mitt under återerövringen av Italien stötte de allierade på Winter Line – en ointaglig försvarslinje byggd på krönen av en bergskedja. De beslutade sig för att kalla in en mycket speciell kommandoenhet, First Special Service Force.