Rash to Judgment
S5, A11: Val har bjudit Fran på fest, hos ingen mindre än Michael Bolton, som gästspelar i detta avsnitt. Fran har dock ett litet problem. Hon har drabbats av hemorrojder och har således mycket ont i rumpan.