S5, A5: Nick (David Giuntoli) och Hank (Russell Hornsby) kallas till brottsplatsen när tre wesen går på jakt på en lokal soptipp och får mer än de begärde när två hittas döda efter att de stött på den mytiska Råttkungen. Under tiden tas en svårt skadad Trubel (gäststjärnan Jacqueline Toboni) till sjukhuset, och Nick träffar äntligen Meisner (gäststjärnan Damien Puckler).