2 1/2 män Rättvisa i stjärnbeströdda shorts
S11, A6: Alan får reda på att Walden känner Lynda Carter och ber honom att ordna en dejt med henne. Mot bättre vetande går Walden med på att bjuda hem Lynda på middag.