S4, A19: Alicia och Will kommer oförberedda till en rättegång när de får veta att en överhängande dom i Högsta Domstolen kan leda till att Colin Sweeney blir fängslad för livet. Dessutom återförenas Diane med Kurt McVeigh, men tvingas omvärdera deras relation.