S1, A1: Del 1 av denna serie av 5 korta videor introducerar en visuell forskares värld. Förutom att förvirra ditt sinne så förklarar professor Shapiro hur och varför du ser vad du ser – och vilka delar av vad du som faktiskt är ”på riktigt”, till skillnad från hur din hjära fyller i luckorna.