Rebecca Judd and Holly Humberstone
S1, A2: Rebecca Judd på Apple Music gör en personlig intervju med stjärnskottet och singer-songwritern Holly Humberstone. Hon berättar om att bo med sina föräldrar under isoleringen och de kreativa utmaningar det inneburit, om sin livslånga kärlek till Céline Dion samt delar med sig av minnen från turnén med Lewis Capaldi.