Justified Reckoning
S2, A12: Efter mordet på Helen vill Raylan (Timothy Olyphant) hitta mördaren och utkräva rättvisa. Samtidigt kämpar han med att hindra sin far Arlo (Raymond Barry) från att hämnas. När Mags Bennett (Margo Martindale) inser att hon har blåsts inleder hon ett fullskaligt krig mot Boyd (Walton Goggins) om makten i Harlan.