Reclaiming Tradition: Here Come the Brides
S1, A4: När det kommande bröllopet närmar sig ökar stressen och Sallys kalla fötter blir än kallare. En ickevit och bisexuell ex-mormon brottas med trångsynthet. Sallys mor avslöjar en stor överraskning om sin livslånga tro. Äntligen är bröllopsdagen här...