The Good Fight Reddick v Boseman
S1, A8: En av grundarna, Carl Reddick, gör en överraskande comeback på firman. En välkänd pastor behöver firmans hjälp med en juridisk fråga som hotar att förstöra hans eftermäle. Lucca får oväntat nog träffa Colins föräldrar.