ReDOMption
S5, A6: Ari slår vad om en roll åt Vince under en golfrunda med Alan Gray. Efter att ha orsakat en biljakt ber Dom Vince att betala borgen för honom men bara Eric har råd med det. Turtle går med på att vara Dramas assistent.