Violent Minds: Killers on Tape Reggie/Reginald
S1, A4: När en ny intagen på Utahs statsfängelse hävdar att han inte minns det brott som ledde till att han hamnade i fängelse, avslöjar dr Carlisles hypnosexperiment en våldsam alternativ personlighet som döljer sig strax under ytan.