Modern Family Regrets Only
S2, A16: Claire och Phil har haft ett stort gräl och dagen efter är Claire fortfarande upprörd. Gloria är överlycklig över familjens senaste inköp, en karaokemaskin, medan Jay ångrar inköpet. Cameron ska ordna en välgörenhetsmiddag för ett musiksällskap.