Renaming Boyd's School
S3, A14: Kristin och Ryan hjälper Boyd att undersöka sin skolas namn. Deras upptäckter blir en chock, och leder till att man ser över namnet på skolan. Även Vanessa blir upprörd, och Mike föreslår att hon ber skolstyrelsemedlemmen och grannen Carol Larabee om hjälp.